MISO patronem honorowym "Marketing & Media Summit 2017"

Marketing  Media Summit 1Międzynarodowy Instytut Społeczeństwa Obywatelskiego objął honorowy patronat nad konferencją „Marketing & Media Summit 2017”, która odbędzie się 20 listopada 2017 roku, w Auli Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Konferencja poświęcona będzie przemianom dokonywującym się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym jak i społecznym, w wyniku szybkiego postępu cyfryzacji oraz nowoczesnym formom komunikacji w mediach, marketingu i biznesie. 

 

„Marketing & Media Summit 2017” to doskonałe miejsce do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, budowania relacji pomiędzy ludźmi marketingu oraz PR i dziennikarzami, poznania wzajemnych oczekiwań i wymiany doświadczeń.


Wydarzenie podzielone będzie na 4 kluczowe sesje:

  • Smart Data (w tym dyskusja na temat RODO)
  • Nowe formy i kanały komunikacji (m.in. VR, Live Streaming, omnichannel)
  • Innowacje i efektywność w biznesie (m.in. robotyzacja, sztuczna inteligencja, machine learning)
  • Fake News

W trakcie trwania konferencji, zaproszeni goście odpowiedzą m.in. na pytania:

  • Na ile innowacyjne rozwiązania i nowe technologie zmieniły formę treści i sposób dotarcia do użytkownika?
  • Jak zmieniły się media i techniki marketingowe?
  • Jakie są światowe trendy w komunikacji?

Nie zabraknie również dyskusji na temat smart data. Co wiemy o naszych klientach dzięki gromadzonym danym i jak tę wiedzę możemy wykorzystać. Dowiemy się również jakie zmiany w zakresie gromadzenia, przechowywania i ochrony danych osobowych czekają nas w związku z RODO. Ekspert z GIODO Tomasz Soczyński wprowadzi nas w tajniki zmian prawnych.


Na konferencji wystąpią polscy i międzynarodowi eksperci oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu, m.in.: Clive Marshall, CEO Press Association, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny Rzeczpospolitej, prof. Andrzej Krakowski, wykładowca The City College of New York, Katarzyna Buszkowska, dyrektor Działu Informacje w Radiu Zet, Paweł Sala, współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail, Beata Biel kierująca projektem Konkret24 w Grupie TVN oraz Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. Wydarzenie poprowadzi Maciej Orłoś.


Liczba miejsc w wydarzeniu jest ograniczona, rejestracja już ruszyła.


REJESTRACJA


Aktualności na profilach:

Organizatorami konferencji są: Uniwersytet SWPS oraz PRConnect.


Marketing  Media Summit 2